2013. augusztus 28., szerda

Bölcsi - beszoktatás

Kezdete: augusztus 27. kedd

1. nap:
10 órára mentünk, a gyerekek már kint játszottak az udvaron. Pont tízóraira értünk oda, így Lénát is megkínálták almalével, de nem fogadta el......
Gyorsan elfoglaltuk a szekrényekben a hóemberes kosarakat. Külön van a kinti, benti ruháknak, külön a hazajárósnak, és külön a cipőknek. Szóval, van mit megjegyezni. :)
Az ebéd lebeszélve, hogy tejmentes legyen. Ez nem gond, sok gyerek tejmentesen eszik itt bent.
Nagyon aranyos mindenki.
1 órát voltunk, végig játszott az udvaron, próbálta felfedezni a sok új játékot. :) Volt egy kisfiú, Dominik aki az első perctől fogva babusgatta Lénát, ölelgette, kísérgette. Persze ezt hamar megelégelte Léna, gyorsan leszerelte, vagyis próbálta.
Amikor mentünk el, nem akart, maradni akart, de ez természetes, hisz ő még csak azt hiszi, hogy játszani járunk ide pár órát.

2. nap:
10 órára érkeztünk megint. Szakadt az eső, így bent voltunk a szobában. Megint tízóraira értünk oda, így kapott almát és vizet. Nagyon jól elvolt, játszott mindenkivel. 11 óra körül menni kellett készülődni az ebédhez, ami azt jelenti, hogy pelenkázás, kézmosás, fésülködés. Fél 12-kor hozzák az ebédet, ami ma tökfőzelék volt tavaszi vagdalttal, desszertnek sárgadinnye. Így elsőre nem sokat evett, de legalább valamit igen. És egyedül, ami nagy szó! Ebéd után hazajöttünk

3. nap:
9 órára mentünk. Minden rendben volt, eljátszott. Kb 45 percre egyedül hagytam, nem volt gond, nem sírt. Nagyon ügyes volt. :)
Az ebédet ette, nem mondom, hogy megette mindet, de evett. És megint egyedül. :) Ebéd után ismét hazajöttünk.

4. nap:
Ez már egy új hét, péntek kimaradt, mert nem volt az Andi.
9-re mentünk. Ott voltam vele egy kicsit, aztán elköszöntem tőle, és beültem a váróba. Ott ültem 11-ig, aztán együtt ettünk, pontosabban csak ott voltam vele, utána hazajöttünk. Most sem volt gond, hogy nem voltam vele, nem sírt. Jó lesz ez! :)

5. nap:
8-ra mentünk, hogy most már ott is reggelizzen. Sajnos nem evett sokat, nagyon éhes is lesz, mire ebédet kap, de majd megtanulja, hogy a reggelit meg kell enni. Fél 10 körül hazajöhettem, és majd csak ebédidőre kell visszamenni érte. Most sem volt sírás, hogy eljövök. Elköszöntem tőle, megmondtam neki, hogy nemsokára visszamegyek érte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése