2012. január 22., vasárnap

Kórházban


Miután megszületett Léna, betoltak a kórterembe, ahol már 2 lány feküdt. Nagyon aranyosak voltak. Aznap már 9:45-kor magamhoz vehettem Lénát, és egészen este 8-ig velem is lehetett. Nagyon jó érzés volt, hogy velem van. :)
A látogatási idő 10:30-11:30 és 15:00-18:00 volt. Joci minden nap bejött hozzánk, hozott finomságokat. :)
És ilyen kocsiban kellett tartani a babákat:
Első nap megmutatták, hogy kell pelenkázni. Teljesen egyszerű volt, gyorsan megtanultam. A köldökcsonkot is megmutatták, hogy kell ápolni. Nagyon féltem tőle, hogy véletlenül úgy piszkálom meg, hogy fájni fog Lénának, de a csecsemős nővérek megnyugtattak, hogy neki ez nem fáj. A fürdetést viszont mindig ők csinálták (este 8-tól), mert olyankor volt vizsgálat is. Este 10-kor viszont újból ki lehetett hozni, sőt kötelező volt kihozni etetni, illetve aki akarta, egész este magánál tarthatta a babáját. Léna is minden éjszaka velem volt, kivétel az első nap. Akkor még pihennem kellett, mert akkor már 24 órája ébren voltam.
Minden reggel is megvizsgálták a babákat, hogy minden rendben van-e velük. Első nap közölte velem a gyerekorvos, hogy Léna fertőzést kapott, ezért 5 napos antibiotikum kúrát kell tartani. Ez azzal járt, hogy reggel és este is kapott a combjába injekciót. Illetve minden reggel vettek a fejéből vért, hogy megtudják, javult-e az állapota.
4. nap besárgult, ezért 1 este alkalmával kékfénybe kellett tenni. Nagyon összetörtem, hogy nem lehet velem az este folyamán. :( Sajnos a fertőzés miatt tovább kellett bent maradnunk a kórházban. Úgy volt, hogy december 26-án, hétfőn hazamehetünk, de a kezelés miatt csak 28-án, szerdán mehettünk haza. Azt hittem, soha nem jön el ez a nap. De eljött! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése