2012. január 22., vasárnap

Születés



2011 december 21-én reggel eltávozott a nyákdugóm. És megindultak a fájások. Annyira nem foglalkoztam vele, hiszen 2012. január 5-re voltam kiírva. Tehát aznap elmentünk vásárolni Corába, Auchanba, majd a barátainkkal még délután elmentünk a Vörösmarty térre szétnézni. Ott már komoly fájásaim voltak. Volt olyan, hogy 2 percenként jöttek. Akkor már egy kicsit megijedtünk, hogy onnan fogunk a kórházba menni. Ezért úgy döntöttünk, hogy hazamegyünk. De nem mentünk egyenesen haza, hanem még átmentünk a barátainkhoz. Este 8-ra hazaértünk. Mivel annyira fájtam már, befeküdtem egy kád vízbe, de a fájások nem múltak el, hanem felerősödtek. Elkezdtem mérni. Elég változó volt a fájások közti szünet nagysága. Hol 20 perc volt, hol 10, hol pedig 5. Mivel nem rendszeres volt a fájás, ezért lefeküdtem aludni. De nem bírtam elaludni, mert mire végre elaludtam volna, jött a következő fájás. Ezért kimentem a nappaliba, hogy Joci tudjon legalább aludni. Ez éjfél körül volt. Éjjel 2-kor mentem be érte, hogy most már rendszeresen 5 percenként jönnek a fájások, indulni kell a kórházba. Erre visszakérdezett: hogy ez biztos? :) Mire összeszedtük magunkat, már 2.30 volt.
Végre elindultunk, és 2.45-re már a szülészet előtt voltam. Becsöngettem, beengedtek, és már öltöztem is át hálóingbe. Utána kivizsgáltak, és az orvosok egymásra néztek tágra nyílt szemekkel, hogy már 2 ujjnyira ki vagyok tágulva, méhszáj elsimult. Azonnal felvették az adataimat. Utána rákötöttek CTG-re, hogy nézzék a fájásaim nagyságát. Még akkor azt mondták, hogy nem olyan erősek, várni kell. De én már akkor is a szék karfáját szorongattam. Megérkeztek a még komolyabb fájások. Ekkor kaptam a beöntést, utána wc, fürdés és indulás a szülőszobára. Ekkor már hajnali 4 volt. Megkérdeztem Zsanit (szülésznő), hogy mikorra lesz meg a kislányom. Mondta, hogy reggel 7-re tuti meglesz. Ekkor már 4 ujjnyira ki voltam tágulva. Megérkezett a dokim (Dr. Habermajer László) és burkot repesztett. Azt hittem, hogy rosszabb már nem lehet, de tévedtem. Ekkor már szinte csillagokat láttam. Az első 2 tolófájásnál nem nyomhattam, de utána a 3. tolófájásra megszületett a világ legcsodálatosabb, legszebb kislánya, Léna! :)

Adatai:

Név: Mihálovics Léna
Született: 2011.12.22. 4 óra 31 perc
Magassága: 53 cm
Súlya: 2750 gramm










És így nézett ki fürdetés után:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése